۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۱۷

به عشق مهدی(عج)؛ پرونده ویژه نیمه شعبان-۲۰۴

فضای شهری در نیمه شعبان عیدانه آذین بندی شود

فضای شهری در نیمه شعبان عیدانه آذین بندی شود

بیرجند--معاون اجتماعی دادگستری خراسان جنوبی گفت: در ایام نیمه شعبان فضای ادارات و سازمان‌های دولتی و حتی شهر و محلات باید به گونه‌ای باشد که حس جشن و شادی به مردم منتقل شود.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در احادیث رسیده از اهل بیت (ع) آمده است که شیعیان در غم ما غمگین و در شادی ما شادمان هستند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا همانگونه که در محرم و ایام فاطمیه مراسم عزاداری داریم در نیمه شعبان نیز به نام و یاد منجی عالم بشریت باید مراسم جشن و شادی داشته باشیم.

وحدانی نیا ادامه داد: به اعتقاد من در ایام نیمه شعبان فضای ادارات و سازمان‌های دولتی و حتی شهر و محلات باید به گونه‌ای باشد که ارباب رجوع حس یک روز جشن به او منتقل شود.

وی با بیان اینکه در دادگستری خراسان جنوبی هیئتی به نام چهارده معصوم (ع) وجود دارد که از محل کمک‌های کارکنان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌کند، ادامه داد: این هیئت به مناسبت نیمه شعبان نیز برنامه‌های ویژه ای دارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در پاسخ به این سوال که برای گرامیداشت عید نیمه شعبان چه برنامه‌ای دارد، بیان کرد: خرید عیدی برای فرزندان را در برنامه‌های نیمه شعبان دارم.

وی ادامه داد: به نظر من خرید عیدی برای عزیزان و فرزندان در میلاد ائمه (ع) موجب می‌شود که آن روز در ذهن فرزند ماندگار شود.

کد خبر 5726320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha